Klantenservice
Shoppen
De beste manier van shoppen blijft natuurlijk bij ons in de winkel. Daar kunnen we je meteen advies geven en producten meteen passen.
Mocht je niet in de gelegenheid zijn of woon je ver hier vandaag dan kan je natuurlijk ook online bij ons shoppen. Dat kan 24 uur per dag, zeven dagen per week. In principe wordt je order binnen 3 werkdagen verstuurd, meestal zelfs sneller. Mocht een artikel onverhoopt toch niet op voorraad zijn, nemen we altijd even contact met je op om je te laten weten wanneer je je bestelling kunt verwachten of adviseren wij een vervangend product. Zodra je bestelling verzonden is, ontvang je een e-mail met daarin de Track & Trace code van je pakket.
Advies
Informatie over materiaal, design, maat en dergelijke vind je in de productomschrijving. Wij proberen daarin zo volledig mogelijk te zijn. Echter, heb je een vraag over een product, twijfel je over een maar of wil je zekerheid over de perfect match van accessoires? Vraag ons gerust om advies. We staan van woensdag t/m zaterdag voor je klaar, zowel online als in onze winkel. Wij helpen je graag!
Contact
Voor alle vragen zijn wij bereikbaar van woensdag t/m zaterdag van 09:30 - 17:00 uur. Je kunt ons bereiken per telefoon, e-mail en social media. Bij vragen over je bestelling, is het handig om je bestelnummer te vermelden of bij de hand te houden. Wij streven ernaar je vraag binnen twee werkdag te beantwoorden. Daar onze klantenservice bestaat uit het verkooppersoneel, hebben we niet altijd evenveel tijd om op de mail of de socials te kijken. Onze werkdagen zijn van woensdag t/m zaterdag.
Stuur een e-mail naar [email protected] | Bel ons op 0181-751242 | Stel je vraag op facebook en instagram (ook van woensdag t/m zaterdag)
Feedback
We horen graag van je! Natuurlijk het liefste dat jij net zo blij van onze producten bent geworden als wij zijn. Maar ook als we de verwachtingen niet waar hebben gemaakt, laat ons dan weten hoe wij onze service kunnen verbeteren!
Veelgestelde vragen
1.1 Wanneer kan ik het beste een afspraak maken voor de kinderkleding?
Voor kinderen adviseren wij 2 tot 3 maanden van tevoren langs te komen.
1.2 Moet ik een afspraak maken op de kinderafdeling?
Je kan natuurlijk vrijblijvend binnen komen lopen voor het kopen van kinderkleding maar ook werken wij hier op afspraak. Maak je een afspraak? Dan reserveren wij een paskamer en tijd van de adviseuse. Bij drukte krijg je dan altijd voorrang op een paskamer en advies.
Kom je voor een kostuum laten maken van eigen stof? Dan werken wij uitsluitend op afspraak.
1.3 Wanneer kan ik het beste gaan kijken voor een trouwjurk?
Ik adviseer 12 á 8 maanden van tevoren. Levertijden van fabrikanten variëren tussen de 4 en 6 maanden. Je jurk moet natuurlijk ook nog vermaakt worden, mits je dat hier wilt laten doen, dit kan ook nog oplopen tot 10 weken.
Verder heb ik nog samples van voorgaande jaren die zo uit het rek verkocht kunnen worden dus als je wat krapper in de tijd zit is het ook geen probleem.
1.4 Hoe kan ik het beste een afspraak maken?
Je kan een contactformulier invullen op onze website:
Je kan ons een belletje geven: 0181-751242
Je kan ons mailen: [email protected]
1.5 Hoeveel personen mag ik meenemen?
We hebben in de pasruimte plek voor 6 personen. Wil je meer mensen meenemen? Geef ons even een belletje, dan kijken we even wat mogelijk is. 0181-751242
1.6 Hoelang duurt een pasafspraak?
Voor het uitzoeken van een trouwjurk nemen wij ruimschoots de tijd. We plannen 2 tot max 2,5 uur in.